• Oferiți și servicii video?

    DA. Pe partea de video colaborez cu mai mulți videografi în funcție de preferințele clienților și bugetul lor. Clienții au oportunitatea de aș alege videograful dorit după ce primesc în privat o listă de recomandări din partea mea.

  • Care este rolul asistentului foto? Este al doilea fotograf?

    Asistentul foto nu este al doilea fotograf, el este acolo pentru a mă ajuta pe mine(căratul echipamentului foto, montarea luminilor, etc). Asistentul foto nu este plătit de către client în mod direct, acest fapt fiind justificat fără nici un adaos la prețul pachetului foto. 

  • Ce alte costuri implică prezența dvs la un eveniment din afara județului Iași?

    Pe lângă costul pachetului pe care îl alege clientul, el trebuie să asigure transportul, iar dacă este cazul și cazare(la distanțe mai mari de 200 km de Iași)

  • Care este durata obișnuită în care participați la un eveniment?

    În calitate de fotograf de nuntă, obișnuiesc să lucrez în medie până la 16 ore maxim, asigurându-mă să capturez fiecare moment important și să creez amintiri de neuitat pentru clienții mei. Durata exactă poate varia în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui eveniment în parte.

  • În cât timp sunt livrate fotografiile?

    Termenul de livrare al fotografiilor este de 3 luni maxim, fără nici un fel de întârzieri. Pentru evenimentele de la început de sezon termenul de livrare va fi mult mai devreme.

  • Aveți echipamente de schimb în cazul în care aparatul foto se strică?

    Lucrez doar cu aparatură profesională Canon și am de rezervă mereu un al doilea aparat foto cât și diverse obiective pe care le folosesc în timpul evenimentului.

  • Când se achita plata pentru serviciile oferite?

    Plata avansului de 20% se achită la semnarea contractului, ulterior diferența de 80% se va achita la finalul evenimentului, clientul primind factură/bon fiscal cu suma totală a contractului achitată.